top of page

ДЛЯ СТІЙКОСТІ

НАВЧАННЯ

Російська агресія завдала шкоди освіті в Україні. За даними Gradus Research, 83% дітей навчались онлайн через пошкодження інфраструктури, 78% вчителів помічали вигорання у колег. 

За даними UNICEF, 1,5 млн дітей в Україні ризикують зіткнутися з депресією або ПТСР.

Наша мета — зменшити негативний вплив війни на освіту дітей та підлітків у регіонах України, що найбільше постраждали від російської агресії.

Якір 1

1 ЕТАП

МИ ШУКАЄМО

20 вчителів 6–11 класів, які навчають у Миколаївській, Одеській, Чернігівській, Харківській, Сумській, Донецькій, Херсонській, Запорізькій областях для участі в розробці відкритих онлайн-уроків.

НАВІЩО ВАМ ПОДАВАТИСЯ?
— ви отримаєте стипендію розміром 40 тисяч гривень для роботи над уроком;
— разом із менторами протягом чотирьох місяців ви працюватимете над розробкою одного відкритого уроку, який дивитимуться вчителі з усієї України;
— ви отримаєте доступ до експертної спільноти освітян та психологів, які сприятимуть розробці вашого відкритого уроку.
НАШІ МЕНТОРИ:
Катерина Протасова copy.jpg

Катерина Протасова 

Вчителька української мови і літератури в приватному загальноосвітньому навчальному закладі «МІДГАРД», номінантка премії Global Teacher Prize Ukraine 2023

2Наталія Рогач, вчителька української мови та літератури, тренерка НУШ, авторка онлайн-кур

Наталія Рогач

вчителька української мови та літератури, тренерка НУШ, авторка онлайн-курсу movazno, вчителька ВШО

3 Ірина Котляр, вчителька хімії та біології у «Мідгард».jpg

Ірина Котляр

вчителька хімії та біології у «Мідгард»

4мБогдан Завидовський, учитель природничих дисциплін, фіналіст Global Teacher Prize 2021.j

Богдан Завидовський

учитель природничих дисциплін, фіналіст Global Teacher Prize 2021

Богдан Завидовський, учитель природничих дисциплін, фіналіст Global Teacher Prize 2021.jpg

Олена Шкіндер

учителька інформаційних технолгій у «Мідгард», тренерка НУШ, тренерка профорієнтації та кар'єрного планування, сертифікована тьюторка

Дедлайн подачі заявки: 13 вересня до 23:59 GMT+3. Результати відбору ми оголосимо до 16 вересня включно
Якір 2

2 ЕТАП

Освітній серіал для вчителів з порадами та практиками щодо навчання під час війни. 

Серед тем:

— робота з дітьми та підлітками, які мають посттравматичний стресовий розлад;

— проєктоорієнтоване навчання, навчання на основі запитів та багато інших тем. 

— стабілізація дітей та підлітків під час травматичного стресу; 

— впровадження медіаграмотності в уроки;

— домашні завдання та оцінювання під час війни;

— інструменти для дистанційного навчання;

— використання ChatGPT у навчанні;

— навчання в укритті;

Запуск серіалу на платформі «Дія.Освіта» — жовтень 2023 року

Залишайте свою електронну адресу, щоб ми сповіщали вас про освітні вебінари та запуск освітнього серіалу, а також інформували вас про інші можливості для вчителів. 

Якір 3

Десять онлайн-вебінарів психологічної підтримки для вчителів упродовж жовтня та листопада 2023 року.

3 ЕТАП

НАШІ МЕНТОРИ:
1.jpg

Юліанна Маслак

Дитяча психіатриня й акредитована психотерапевтка у методі когнітивно-поведінкової терапії

4.jpg

Анна Просвєтова

Психологиня та медіаторка

Катерина Гольцберг 3.jpg

Катерина Гольцберг

Дитяча й сімейна психологиня, президентка Професійної асоціації дитячих аналітичних психологів

2.jpg

Вікторія Самохвал

Клінічна психологиня, дитяча та підліткова психологиня, психотерапевтка, арт-терапевтка, ведуча психологічних груп

3.jpg

Ірина Тимощенко-Петрова

Директорка магістерської програми з Управління персоналом та організаційного розвитку Українського Католицького Університету

ЯК ВІДНОВЛЮВАТИ СВІЙ РЕСУРС?
Серед тем:

ЯК ВПОРАТИСЯ З ВИГОРАННЯМ?

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ ПІД ЧАС ВІЙНИ?

ЯК СТАБІЛІЗУВАТИ СВІЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН? 

Залишайте свою електронну адресу, щоб ми сповіщали вас про освітні вебінари та запуск освітнього серіалу, а також інформували вас про інші можливості для вчителів. 

Якір 4

4 ЕТАП

Марафон порад від вчителів для #навчаннядлястійкості. Долучайтеся до марафону!
Розкажіть нам про ваші секрети «навчання для стійкості»:

1. Зніміть коротке відео про ваш метод роботи з дітьми та підлітками під час війни.

2. Опублікуйте відео в соціальних мережах з хештегом #навчаннядлястійкості й тегніть «Куншт» і Посольство Канади в Україні, щоб ми побачили ваше відео. 

Ми оберемо найкращі поради й спільно з вами створимо додаткову серію освітнього серіалу, яку опублікуємо на національній платформі «Дія. Освіта», тож ваші найкращі практики зможе побачити широка спільнота вчителів!
 
Посилання на наші соцмережі:
Посилання на соцмережі Посольства Канади:

Залишайте свою електронну адресу, щоб ми сповіщали вас про освітні вебінари та запуск освітнього серіалу, а також інформували вас про інші можливості для вчителів. 

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

Чи можу я подавати заявку, якщо перебуваю за межами України?

      

Так, якщо ви маєте громадянство України. Важлива умова — бути вчителем/вчителькою середньої школи. Перевага надається вчителям, які навчають у школах Миколаївської, Одеської, Чернігівської, Харківської, Сумської, Донецької, Херсонської або Запорізької області.

      

Чи можу я подавати заявку, якщо працюю в області, яка не зазначена вище?

      

Так, ви можете подавати заявку, але ми надаємо перевагу вчителям, які навчають у Миколаївській, Одеській, Чернігівській, Харківській, Сумській, Донецькій, Херсонській, Запорізькій областях.

      

Я працюю повний робочий день. Чи можу я брати участь в проєкті? Скільки часу буде займати участь в проєкті?

      

Ми очікуємо, що учасники працюватимуть над відкритим уроком протягом чотирьох місяців та витрачатимуть приблизно три години на тиждень для участі у проєкті. Також ми плануємо, що вчителі презентуватимуть свої відкриті уроки онлайн у січні-лютому 2024 року. Ви можете поєднувати участь у проєкті з роботою, проте краще заздалегідь попередити роботодавця про участь. 

      

У якому форматі відбуватиметься робота з ментором?

      

Разом із ментором ви будете проводити дистанційні зустрічі (щонайменше чотири) протягом створення відкритого уроку. Ваш ментор допомагатиме вам сформулювати тему уроку, підказуватиме джерела. Завдання ментора — спрямовувати і підтримувати вас під час роботи над проєктом. Ментор не може розробляти уроки за вас. За необхідності ментор також з’єднуватиме вас з іншими експертами.

      

Чи плануються додаткові зустрічі в межах роботи над відкритими уроками?

      

Так, ми плануємо проводити вебінари з психологами, які є опційними для відвідування. Також в межах проєкту заплановані організаційні зустрічі (щонайменше три), які будуть обов’язковими для відвідування. Усі вони проходитимуть онлайн у Zoom.

      

Чи може брати участь група вчителів, а не один учасник?      

Авжеж, ви можете подавати заявку як команда. Але ви маєте бути вчителями з одного предмету, адже вам потрібно буде спільно працювати над одним уроком.

      

Хто фінансує проєкт?

      

Проєкт створений командою «Куншт» за підтримки Канадського фонду підтримки місцевих ініціатив, який реалізовує Посольство Канади в Україні.

      

Чи можу я брати участь у вебінарах, якщо мене не відібрали для роботи над відкритим уроком?      

Так, освітній серіал на платформі «Дія.Освіта» та вебінари будуть доступні всім освітянам. Участь безоплатна за попередньою реєстрацією. Якщо ви хочете отримувати нагадування про освітні вебінари та події проєкту, залиште вашу електронну пошту тут.

      

Наші партнери:

      

Інформаційні партнери:

      

bottom of page