Дослідження
З кожним днем російської «спеціальної воєнної операції» об’єкти освітньої інфраструктури України зазнають усе більших пошкоджень та руйнувань. Як при цьому взагалі проходить освітній процес?
Громадська організація "Куншт" у партнерстві
з Аналітичним центром «ОсвітАналітика»
Університету Грінченка за підтримки ІСАР Єднання
у межах проєкту«Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства України» дослідили рівень адаптації середніх шкіл України до роботи в умовах воєнного стану після 2022 року. У звіті узагальнено проблеми, з якими стикнулась середня освіта України під час повномасштабного вторгнення, окреслено практики
та рішення українських шкіл, які дозволяють ефективно організувати навчання в умовах війни. Також окремо дослідники описали декілька моделей діяльності середніх шкіл у кризових умовах.